varit borta hela dagen

jag kom precis hem efter en lång shopping dag i lund, vi hittade så klart lite smått!
Tänkte ta chippen på en tur i skogen, lite längre idag och sen lite på fältet. Jag ska be mamma att fota oss också så vi får lite nya bilder. Igår red jag en härlig barbacka tur på honom, han var så mjuk och följsam, När jag har ridit ikväll tänkte jag ta tag i bloggandet och prata med dom andra om möjligtvis något nytt kul, nån mini bild tävling eller liknande, har ni ideer får ni gärna skriva dom!
Snart är det också dags för tävling för min och chippens del och jag ska verkligen lägga ut ett inlägg om allt vi fixar som också var ett önskemål,
Det var även önskemål om att läsa vilka tävlingar vi ska på, och vad ett meeting var.
fler tips!?
bild sen förra nationella tävling

Kommentarer
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0