Vet ej vad som händer

Ja som ni märker är det urdålig ppdatering på bloggen.
Och jag kan inte mer än att säga att jag har verkligen fullt upp denna vecken eftersom vi har 5 prov denna veckan,
Vilket är helt sjukt mycket att plugga.
Men efter denna veckan ska jag praoa i 2 veckor så då har vi inga läxor och jag kan då
också uppatera mycket bättre!
Ska höra av mig till Frida och Julia så att vi kan snacka lite och bestämma lite nya och roliga grejer här på bloggen vilket behövs, eller hur ?

Så när Frida och Julia har sett detta kan dem vara så snälla att smsa mig så att vi kan prata ihopa oss lite ?
Vi får se om jag hinner blogga mer idag.
Annars kan ni väll berätta vad ni vill ska komma till bloggen ?

Kommentarer
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0