Vill ni se bilder? :)

Jag har en rejäl bildbomb med bilder ni skulle kunna få se som julia tog från träninge som gick dunderbra i torsdag?! :D
Jag måste säga att dom tre senaste gångerna hos helana har det inte gått något annan än superduper dunderbra! ;D Jag är överlycklig varje gång jag kommer och har en bra kännsla hela tiden! :)
Vi gjorde inte så mycket mer än att rida på volten och verkligen jobba på hennes form!
Jag fick även testa en sort att gramantyglar som är kopplade till sadlen för att kunna ta i den om det skulle behövas.
Jag kan inte säga mer än att jag är super/duper/dunder nöjd med träningen dom sista gångerna! :D
Och det var mycket roligat att julia stannade kvar och fotade!

Så vad säger ni?! VILL NI HA EN BILDBOMB?!





smakprovsbilder

Väntar med min absolut favvobild när ni kommenterar att ni vill se bilder! :D
SÅ VILL NI SE?


Kommentarer
bloglovin
Postat av: Sofia

jag vill se!

2011-05-20 @ 18:22:23
Postat av: louise

jag vill se :) <3

2011-05-20 @ 19:00:33
URL: http://louisesochamandasvarld.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0