Dag 3 - Det här behöver jag träna mer på

hm, det jag tycker att jag behöver träna mer på är dessa 3 grejer:
* Stilla med underbenen, det går ju inte helt stilla, men ja det är en grej jag ska tänka på
* In mer med tån, ner mer med hälen
* Lita mer på Pee Wee. Hon går mycket mer av sig själv på tygel nu, så nu måste jag lära mig att lätta i handen så att hon kan dansa och kan visa upp sina fina gångarter!

Sen är det ju smågrejer som kan finslipas, det är bara till att kämpa på! :D

En bild när jag travar fram min ponny,hihi älskar steget! jag sitter alltid som en kråka uppe i sadlen när jag rider lätt ;)
/Frida


Kommentarer
bloglovin
Postat av: Team Nyrk!

Hejsan, super fin blogg! :)

Nu startar bloggen TEAMNYRK upp! Där det handlar om två galna hästtjejer och deras hästar! Där vi skriver om tävlingar, träningar och allt som har med hästar att göra! Följ via bloglovin eller byta bildlänk?



Felicia som tidigare kmr från www.feliciaorrstenius.blogg.se flyttar nu dit med Vendela!



Följ våran otroliga resa här www.Teamnyrk.blogg.se!

2011-09-19 @ 21:17:34
URL: http://teamnyrk.blogg.se/
Postat av: Adina & islandshästen Funi

Hon är så fin pee-wee! :)

2011-09-20 @ 08:13:36
URL: http://fyrbentaspringare.blogg.se/
Postat av: josefine m. ridtravaren Bellie

Vart är det schabraket köpt? Älskar färgen! Har oxå en fux så de skulle bli skitsnyggt. :-D

2011-09-24 @ 15:30:41
URL: http://minfux.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0