Du är mitt allt!

har haft en supermysig helg med bästavän! :D vi har gjort en massa grejer!
I fredags sov julia över hos mig, först åkte vi hem till julia och red Zenit och Chippen! Sen åkte vi hem till mig och så sov julia över, sen på lördagen så red jag Pee Wee, (och julia har tagit flera hundra bilder), sen red även julia Pee Wee! :D Sen på kvällen åkte vi hem till julia och red chippen och Zenit och nu sitter vi här och har bestämt att vi ska ha en fotodag med hästarna! Men bara Chippen och Zenit, lillehäst är hemma och får en lungn ridtur när jag kommer hem. Idag ska jag även rida Chippen! :D Superhärlig helg!!
You are my star! ♥
/Frida

Kommentarer
bloglovin
Postat av: elin

Superfin är hon! :D får man se fler bilder sen? :D

2011-09-04 @ 15:46:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0