Lite bilder

det var ett bra tag sedan jag gjorde ett inlägg, är fortfarande inte så taggad :/

Jag fick som sagt rida julia wesen cosmos superfina d-ponny Jonny Be Good!! :D
Underbar är han! Fick testa hans sväviga trav, dock var jag inte så bra på att hålla den, men klara i alla fall ett varv på volten ;) hihi, riktigt stor skillnad sen senast jag testade honom, haha fast det räknas knappt för jag var där med Pee Wee vintern 2010 och då snubblade hästarna hela tiden, när vi testade varandras hästar, så det blev ju inte mycket trav alls och ingen galopp alls, för hästarna fick snöskor eller vad man säger helaa tiden, så det var ju inte så snällt mot hästarna.

Du har gjort ett bra jobb tjejen! :D

hihi ja, när jag testade chippen år 2010, detta är trav xd jämför med honom nu!:





Härligt att få rida honom! :D
/Frida


Kommentarer
bloglovin
Postat av: regina

var har julia tagit vägen? och den andra tjejen? inte roligt att läsa bloggen utan dom!!

2011-09-12 @ 17:01:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0