Pee Wee's mammas ägare

Fick denna kommentaren nyligen och blev överlycklig!
Den senaste tiden har både Pee Wee's halvsyskon & mammas ägare hört av sig! guud vad kul!

Kommentaren:
Anonym om Ridit ut i regn för varme:

Hejsan! :D
Jag ville bara säga att det är en underbart söt ponny du har! :)
fkt så ser hon ut nästan på pricken som min egen, och det kan bero på att min häst heter Irish Lassie och är Pee Wee's Bo-Gi;s mamma ;) :D
haha ville bara få det sagt ;) hittade prec eran blogg :P
mvh vendela (:



SV: hejsan! :D tack! Guud vad kul! jag blir överglad :) Lassie är en så vacker häst!
om du har någon bilddagbok eller blogg eller facebook så får du gärna maila till [email protected] så blir jag supergald! du får även gärna maila bilder och hur det är med den vackra hästen! :D

Hör av dig!
mvh frida :)


Kommentarer
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0